Третя Паралель: «Серед Овець» Випуск 04 | Огляд мальопису

Серед овець

Невже на цьому випуску шлях Четвертого закінчується? Що з ним зроблять на Лебединому острові? Чи виживе хтось?

Третя Паралель

Четверта частина найочікуванішого мальопису нарешті прибула. “Серед овець” — це один зі стовпів нашої молодої індустрії і одна з найкращих робіт на ринку. Саме з неї Олександр Корєшков розпочав свою сольну мальописну кар’єру і з видання саме цього твору розпочалося видавництво “Вовкулака”. Більше того, вперше автор публічно анонсував цей твір саме тут, на Третій Паралелі. А також це перший мальопис, який я перекладав англійською, і досі не полишає надій, що колись мені такі випаде нагода перекласти його повністю і навіть краще. Ну а ще вічно невидимий Драмор верстав першу збірку і, власне, цей четвертий випуск. Самі розумієте, ми далеко не байдужі до цього мальопису, тому критикувати його важко, та мене це не зупинить. Я вважаю, що ця робота потрібна, варта і я бажаю їй лише успіху.

Якщо ви хочете висновків без пояснення, я скажу так: четвертий випуск гірший за інші. Чи варто його купувати? Обов’язково. Більш спраглі до інформації — лишайтеся. А ще тут будуть спойлери, але я скажу коли.

Спершу про саме видання, а саме про обкладинку. Цього разу ми могли обрати між ліміткою і звичайною обкладинкою де зображення повторює деталь однієї зі сторінок випуску. І це так само погано, як і було раніше. Обкладинка це важлива окрема складова мальописів, це окремий малюнок зі своїм функціоналом. Очевидно, що таке обкладинки, як були у серії “Серед овець”, випуски самі по собі не продадуть. Лімітка в цьому сенсі значно краща, але за стилем вона геть не поєднується з попередніми випусками, навіть з тими самими лімітками. Тому насправді я просто не можу дочекатися, коли вийде вся серія і ми матимемо дві презентабельні збірки. Під обкладинкою, авжеж, все значно цікавіше.

Якість малюнку лишається на рівні — майже. Хоча це і перший випуск, на якому стоїть лейбл Spring Comics, до “Овець” Корєшков нікого не підпускає. Це не дивно і такому рішенню я аплодую. Олександр досі достатньо уваги приділяє деталям на кшталт виразам обличчя, і це дуже важливо, адже художник, який може впізнавано відтворювати людські емоції на тваринних мордах вартий грошей. Втім я б сказав, що у цьому випуску емоцій ну трошки вир. Навіть здається, що у Вовка тепер кілька радикальних режимів, між якими він просто постійно перемикається. Ну тобто він або сказився повністю, в чому я маю сумнів, або Корєшков дещо перестарався.

Сюжетні струмочки перетікають в річище, яке спрямовує історію в зрозумілому напрямку, принаймні, мені так здається. Тема незаконних ув’язнених дещо перегукується із сучасними прикрими реаліями й сфабрикованими справами Антоненка, Кузьменко, Стерненка у надекстремальному прояві.

Четвертий дізнається більше про жахи корумпованих систем, де ніхто з чиновників не боїться покарань, і деградацію, до якої це призводить, а також звідки тягнеться низка нещасних подій, які з ним трапилися. І мені справді подобається, як другорядна, на мою думку, історія з дружиною Вовка вплелася у загальну, яка насправді про жах тоталітарної системи. Але я маю і зауваги.

У цьому випуску Корєшков незрозуміло порушує відчуття тривожної темної атмосфери, притаманної попереднім номерам, і я це сприймаю негативно. Авжеж, у них також був свій легкий невимушений гумор, але цього разу він не допомагає ані візуалу, ані історії. Певні події форсовані, здається що компроміс між поглибленням персонажа і кількістю подій в одному випуску зіграв злий жарт, а тому лишаються питання щодо логічності дій окремих звірів. З іншого боку, є позитив — історія не стоїть на місці, вона долає певні точки неповернення, і ми отримуємо все більше інформації про героїв і важливу для цієї історії будову світу. Особиста боротьба Четвертого з режимом набирає обертів, сторони окреслюються все чіткіше, а у підсистем тоталітарної держави, де порушуються усі можливі права тварини, з’являються рила.

Хоч я і вважаю, що це найслабший номер з усіх, інтерес до серії він не послабив. Важливий момент — у наступному розділі відео Дамблдор загине, то ж зупиняйтесь,  йдіть читайте, а потім вертайтесь.

Вважаю, що сцени з флешбеками в дитинство Четвертого — смерть його матері — зайві. Історія вже перевалила за екватор і пройшла точку неповернення, але раптом нам розповідають про його важке дитинство і те, що він сирота… Кому яке діло? Ми знаємо, що він чувак не на своєму місці, серед овець, як на мене, копати глибше сенсу реально мало. Яким чином ця рушниця може вдало вистрілити в майбутньому — я не уявляю, але, можливо, я не правий. Але ці сторінки уповільнюють загальний розвиток і залишають менше місця для нагальних подій.

 Отже, Четвертий прямує на Лебединий острів, який насправді і крематорій, і в’язниця, і центр торгівлі умовно людьми. Серед цих тепер рабів, які насправді незаконно ув’язнені гарні жіночки, і знаходиться кохана Вовка яка вже встигла стати розважальною перлиною серед партійних вершків. І тут Четвертому Фортуна не просто посміхається, а забирає перед ним спідницю, бо він, непритомний від ран, потрапляє до єдиного баранчика, який не лише знає про нього, його вовчицю і усі деталі корумпованої работоргівельної схеми держави і може вільно пересуватися будівлею, а й має чіткий безвідмовний, як револьвер Іствуда, план втечі з острову, який він приберігає на чорний день. І те як Корєшков це зображає, змушує мене сказати, що цей номер він писав ліниво.

Третя Паралель: «Серед Овець» Випуск 04 | Огляд мальопису

Погляньте на цей план. Цей візуал пасує для реклами “Київських хвостиків”, але аж ніяк не для просякнутої болем історії про корумпований людожерський режим.

Хай там як, а план затверджено, і коли здається, що все вдалося, Вовчиця, яка не знає, що її зараз врятують, робить відчайдушну спробу звільнитися і гине. Коли про це дізнається, Четвертий, він, спустошений, перетворює свиню-керівницю на добре спалений стейк, що поглиблює його піроманські нахили. І збирається чи то врятувати якомога більше тварин, чи то вбито як якомога більше свинособак.

Довгоочікуваний четвертий номер “Серед овець” рухає історію в правильному напрямку, але на фоні інших дозволяє собі провисати і не витримує напруженої атмосфери, до якої ми так звикли в попередніх випусках. Втім, казати, що це руйнує серію, не можна і неправильно. Авжеж дрібка невдалого гумору не здатна зіпсувати той жорстокий світ, який збудував Корєшков. Та і цей випуск, м’яко кажучи, не кремове тістечко. Історія і події в ньому так само химерні. А що він дав нашому Вовку достатньо мотивації, і тепер йому дійсно немає чого втрачати. Це дуже важливий фактор для персонажа, який має руйнувати тоталітарну систему і все ж я залишаюся при своїй думці що, особисто для Вовка фанфарами ця історія не завершиться.

Третя Паралель: «Серед Овець» Випуск 04 | Огляд мальопису

Публікації за темою

Третя Паралель: «Серед Овець» Випуск 04 | Огляд мальопису

#безцензури: «Арчі. Том 3»

Третя Паралель: «Серед Овець» Випуск 04 | Огляд мальопису

#безцензури: «Монстриця. Том 2: Кров»

Третя Паралель: «Серед Овець» Випуск 04 | Огляд мальопису

#безцензури: «Ісола. Том 1»

Abara

HeavyUA: “Абара” Цутому Ніхея. Безнадія і безсенсовість

Третя Паралель: «Серед Овець» Випуск 04 | Огляд мальопису

Trip w/ Book: “House of Penance”

Hellboy Universe Essentials

Hellboy Universe Essentials — анонс від Dark Horse

Третя Паралель: «Серед Овець» Випуск 04 | Огляд мальопису

У друці “Чорна пантера 2” та “Сендмен 7”

Все це триватиме далі

Reno Sinclaire: “Все це триватиме далі”

Максим Оса

Павло Задніпряний: «Максим Оса»

Mangua 9

MANGUA 09: ТОП жахів в манзі та аніме або як Володимир Кузнєцов у гелловінський ґендарсвап потрапив

MANGUA 7

MANGUA #07: Панцу або Смерть: як ми українську манґаку на порнгабі шукали

Третя Паралель: «Серед Овець» Випуск 04 | Огляд мальопису

Павло Задніпряний: «Колоніст. Бути людиною»

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Догори