Апокрафтика: Друга ігрова сесія ДнД

Всім привіт. Один із глядачів Першої ігрової сесії поставив запитання: а як провести другу сесію? Народ, схоже, втратив цікавість Апокрафтика: Друга ігрова сесія ДнД

1. Є люди, яких треба відпустити.

Знайте, юні майстри, те що ви “карячились над кампанією” не дає вам права на вільний час гравців. Перша гра потрібна ще і для того, щоб новачки зрозуміли, а чи воно їм треба. Не робіть із ваших гравців заручників, але і не обривайте спілкування чи дружбу. У мене повно друзів та знайомих, яким ДнД взагалі не цікава, і це нормально.

2. Перед початком сесії розкажіть своїми словами, що було у “попередній серії”.

Ви готуєтесь до гри і пам’ятаєте її краще, за гравців. Розкажіть коротко про те, що сталось минулої гри і одним реченням розкажіть найяскравіший на вашу думку, момент кожного гравця. Повірте, шум за столом буде стихати після згадування одного героя за іншим. Описуйте їх пригоди від імені персонажу. З цього зазвичай починається хороша пригода.

3. Опишіть поточну локацію, після чого скажіть: “Що ви будете робити?”

Не давайте зараніш заготовлені варіанти, дайте повзаємодіяти гравцям із оточенням. Можливість озирнутися навколо, та дати можливість героям поговорити між собою, що робити, без вашого втручання, після чого їх відповідь буде хорошим сигналом того, наскілтки вони поглибились у сюжет та світ. Якщо відповідь буде невпевнена, ведіть їх за ручку, якщо відповідь незвичайна, але креативна і відповідає атмосфері та образу персонажу, підіграйте їм, навіть якщо це не входило у ваші плани.

4. Майте власного Персонажа, що може вручити квест у підходящий момент.

Ваші Персонажі майстра дозволяють вашій групі бутм у курсі головних подій, та бути завжди при роботі, в ідеалі їх має бути 2-3, таких, що пов’язані із головних квестом. Головне – не робіть із них повноцінних героїв, у вас є ще монстри, холєра!

5. Додайте у сюжет багато персонажів, без конкретної цілі.

Такі персонажі робляться для того, щоб героям було з ким поговорити, а не тільки різати, і головне: серед дюжини героїв, які були вигадані вами просто так, знайдуться такі, до яких ваші герої будуть повертатись, не тому що ви так хочете, а тому що їм чомусь він сподобався і все тут. Завдяки тому, що ви не програма, а людина, ви можете на ходу вигадувати нові і нові діалоги для персонажів. Це сила ДнД.

Dungeons & Dragons

Новини за темою

Зомбіцид

Володимир Кузнєцов: Про те, чим саме крутий Зомбіцид – на прикладі однієї партії

Апокрафтика: Друга ігрова сесія ДнД

Апокрафтика: Як заповняти Лист Персонажа?

Червоний дракон

Апокрафтика: Червоний Дракон

Чарівник

Таверна Чванлива Чайка: Класи D&D. Чарівник

Апокрафтика: Друга ігрова сесія ДнД

Таверна Чванлива Чайка: Класи D&D. Чаклун

Театральні декорації

Апокрафтика: Театральні декорації

Апокрафтика: Друга ігрова сесія ДнД

Таверна Чванлива Чайка: Класи D&D. Слідопит

Крила

Ігромаг: передзамовлення “Крила”

Зелений дракон

Апокрафтика: Зелений дракон

Кілоґеймс

Kilogames: оновлення планів з локалізації ігор на 2020 та 2021 роки

Апокрафтика: Друга ігрова сесія ДнД

Ігромаг: Локалізації ігор на 2020 рік

Міконіди

Апокрафтика: Міконіди

Підписатися
Повідомляти про
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Нам до вподоби Ваші думки, будь ласка, прокоментуйте :)x
()
x
Догори