Апокрафтика: Як створити оригінальний Образ Героя для «Підземелля і Драконів»?

Як створити оригінальний Образ Героя для D&D

Настільна рольова гра “Dungeons & Dragons” це дуже культова і популярна система, неформальним слоганом якої є: «Ти можеш бути ким завгодно і робити що хочеш. Реальна свобода і гори веселощів». Проте трохи погравши в неї, та подивившись декілька роликів на YouTube та TikTok, вимальовується ціла серія типових кліше: жадібний спритник, законно-тупий паладин або хтивий бард. Також існує багато історій про так званих «клонів» – героїв із популярних франшиз, що з допомогою гравця були вкинуті у сеттинг гри, такими якими вони були у оригінальній книзі чи відеогрі.

Хтось говорить, що все на світі уже хтось вигадав, а хтось, що варто не про образ героя думати,а про ефективність його для монотонного вбивання монстрів. Другий варіант дуже часто приводить до втрати загальної цікавості до гри, адже бачити у персонажі лише бонуси та механіки, по суті грати у комп`ютерну гру без комп`ютера. Ваш герой має вам подобатись, інакше ви не правильно граєте в «Підземелля та Дракони». Тож я спробую, як зможу, підказати тобі, як зробити персонажа який буде оригінальним, подобатись команді та бути ефективним одночасно, але про все за порядком.

Перше що треба зробити перед створенням свого героя, це дізнатися, де буде відбуватися пригода, які головні плани майстра, та хто ваші компаньйони і чого вони хочуть. Обговоріть між собою, хто хоче бути щитом партії, хто хоче розстрілювати опонентів, грабувати коровани чи розривати опонентів вибуховими заклинаннями. Спілкування і знання кожного з гравців, унікальне, не варто приходити на гру із планами на персонажа і гнути інших гравців і світ навколо себе. Спілкування також важливе, ще через те, що кампанія може нести як серйозний, так і веселий характер. Майстер може планувати епічну кампанію про жорстокий світ, або навпаки веселу пісочницю, щоб герої могли повеселитися, тому це більше ніж важливо.

Dungeons & Dragons

Знай, твій персонаж лише починає шлях. Герой приходить у світ ДнД із першим рівнем не просто так. Гра починається із персонажами, що лише починають свій шлях. Твоя передісторія, є лише початком шляху, а не його апофеозом. Говорячи конкретними прикладами, ви граєте не Гендальфом Білим, а скоріше випускником академії Хогвардса, що нічого важче книги не піднімав. Бути новачком із номінальним багажем життя, це добре, бо все найцікавіше – попереду.

Ріст твого персонажу – це еволюція у складному світі. Персонаж може протистояти багатьом негараздам, однак незважаючи на власні сили, має адаптуватися до правил світу. Цей світ не любить гоблінів? У цьому королівстві поклоняються вельможам? Ти маєш платити десятину якомусь храмові? Виконуй або будь проти системи! Не стільки герой впливає на оточення, скільки оточення формує героя. Саме ріст героя в середині світу і різні життєво важливі події, це те, що зробить твого героя унікальним. Отримання важкого шраму, після битви з монстром, чи артефактна зброя, яку подарували за особливі заслуги, підкреслять унікальність твого воїна. Під час взаємодії із іншими героями чи Персонажами майстра, звертай увагу на свої здобутки всередині гри, і якщо твій Майстер на своєму місці, він буде тобі підігрувати, і на основі здобутих нагород, чи згадках про подвиги, буде формуватися унікальна особа, яка стане навід`ємною частиною світу і якщо прибрати її із світу, світ не буде таким як раніше

Не бійся черпати натхнення із типу ігрового класу. Головне не виводити типову поведінку у абсолют. Паладин має слідувати шляху свого божества, але не обов`язково це має нести фанатичний характер. Так, паладин не буде проводити тортури або толерувати підняття мерців, однак він не буде бити по рукам своїх друзів, що діють згідно власних переконань. Звісно, паладин буде час від часу читати моралі, або іронізувати над різними ситуаціями, проте Паладин, не нянька і не учила, він караючий меч, а це значить, що паладин приносить біль та вбиває і не має ілюзій щодо оточення. Друїд це не просто обіймач дерев та любитель звірів, а й язичник, що не ходить у храми і бачить по своєму колесо життя. Такий персонаж буде більшим другом для дикого варвара ніж для Кліріка, в начищеному до блиску, фабричному обладунку. Варто читати загальний опис класу, не думаючи про вже існуючих повноцінних героїв різних франшиз.

Dungeons & Dragons

Якщо тебе надихає якийсь існуючий епічний герой – використовуй лише його каркас. Конан-Варвар є культовим персонажем, але намагатися робити його точну копію та вимагати від Майстра подібного сеттингу та пригод, буде дуже грубо. Краще взяти Клас Варвара і обрати расу, що дозволена світом майстра. Уяви себе у образі брутального недалекого воїна, що любить бійки, золото і владу та дій по ситуації. Так само персонажі із аніме серіалів (див. «Наруто»), можуть бути Монахами наприклад, яким можна замінити стать чи расу із зовнішнім виглядом, але частково скопіювати поведінку для початку, на момент створення. Головне розуміти, що тебе цікавить в героєві, і якщо це не герой цілком, то такий тип натхнення, буде більш ніж доречним.

Знайди своє місце у світі. Паладин чи Боєць прагне підвищення, Клірік поширює слова свого божества, Варвар хоче стати непереможним чемпіоном, тощо. Ціль всього життя персонажу може бути потужним рушієм і не варто залишати пустими поля передісторії, вони будуть корисні не лише у відігріванні, а й для Майстра, що може зробити декілька місій, що допоможуть героєві досягнути своїх висот. Герої можуть не мати чіткої цілі, герої можуть рухатись не лише «до», а тікати «від». Зв`язки героя із іншими героями чи Персонажами Майстра можуть відновити віру у власні сили та дати додаткові цілі.

Використовуй мініатюри! Я створюю 2Д мініатюри із паперу, які є на платформі Патреон: як безкоштовні, так і «розширений архів», де мініатюр в рази більше. Я стараюсь подалі відходити від типових чи впізнаваних образів, і просто подивившись на них, ти зможеш обрати такого, що подобається тобі найбільше. Мініатюри друкуються на принтері та швидко вирізаються, що дає більше часу на заповнення листа героя та вивчення правил.

Шукай момент для відігравання героя. Коли я говорю що Образ героя важливий, це не значить, що кожен свій хід потрібно починати із занудного діалогу про те, який він бідний та нещасний,  скоріше навпаки: поведінка розкаже більше тисячі слів. Краще супроводжувати свої дії, типовими для себе «панчами», якими можна коротко охарактеризувати темперамент героя. Герой може бути хоробрим, підозрілим, веселим, драматичним, мудрим… і за цими словечками стоїть особистість, що в купі із всим вище перекисленим, готується до наступної, найважливішої речі у своїй історії, описаній нижче.

Dungeons & Dragons

Готуй свого героя до смерті. Герой може померти рано, від якоїсь дрібниці, жаліючи про швидкий фінал, або на вершині своєї могутності, завершуючи ціль свого життя, або тихо і мирно, від старості, обжившись титулами, дітьми та учнями, що понесуть вогонь його величних справ. Коли твій герой провалює свій останній невдалий кидок рятунку, і Майстер дозволяє тобі сказати останні слова, будь ласка, віднесись до цього серйозно. Нехай твій герой скаже останні слова, які підкреслять його темперамент та світогляд, або навпаки: весела та добра людина розкриє свою трагічну душу, що ховалась під маскою. Також смерть може бути полегшенням після важкого життя, якщо героя спіткала важка доля. Поставити точку у історії треба вміти, і допоможе в цьому, слідування попередніх пунктів.

 Як би група не звикла до крутого героя, смерть, це єдина річ яка станеться у бідь-якому разі, незалежно від кількості геройських вчинків. Для гравця, це дуже складний і болісний вибір, відпустити героя, і зрозумій мене правильно: якщо герой помре, його історія буде повноцінна і матиме вагу. Якщо герой помер, це значить, що можна підвести підсумки того що він зробив хорошого/поганого, як вплинув на екосистему, що його оточувала та кого залишив після себе. Найгірше що може зробити із своїм героєм гравець: після успішної атмосферної кампанії, прийти на нову кампанію із тим самим героєм. Також дуже поганим тоном є створення схожого героя, у спробі відтворити колишні спогади про славні часи. Краще нехай пам`ять про хорошого героя надихає абсолютно нових героїв та гравців, розказуйте як легенди свої пригоди та надихайте своїм прикладом інших, і нехай ваші пригоди, будуть безкінечні!

В якості висновку, можу сказати, що по справжньому хороший герой, це дитя свого світу, що прийшло в нього, залишило свій слід та відійшло у легенди. Лише від тебе та твого поглиблення буде залежати, наскільки хороший герой в тебе вийде, але я вірю, що в тебе все вийде, бо з таким підходом, можна повернути на свій бік, навіть на перший погляд, непробивну гру. А до того часу, зустрінемось разом, зовсім скоро!

Dungeons & Dragons

У автора є канал на YouTube, присвячений образам і мініатюрам Dungeons & Dragons.

Також можна приєднатися до спільноти в мордокнизі.

 

Новини за темою

Зомбіцид

Володимир Кузнєцов: Про те, чим саме крутий Зомбіцид – на прикладі однієї партії

Апокрафтика: Як створити оригінальний Образ Героя для «Підземелля і Драконів»?

Апокрафтика: Як заповняти Лист Персонажа?

Червоний дракон

Апокрафтика: Червоний Дракон

Чарівник

Таверна Чванлива Чайка: Класи D&D. Чарівник

Апокрафтика: Як створити оригінальний Образ Героя для «Підземелля і Драконів»?

Таверна Чванлива Чайка: Класи D&D. Чаклун

Театральні декорації

Апокрафтика: Театральні декорації

Апокрафтика: Як створити оригінальний Образ Героя для «Підземелля і Драконів»?

Таверна Чванлива Чайка: Класи D&D. Слідопит

Крила

Ігромаг: передзамовлення “Крила”

Зелений дракон

Апокрафтика: Зелений дракон

Кілоґеймс

Kilogames: оновлення планів з локалізації ігор на 2020 та 2021 роки

Апокрафтика: Як створити оригінальний Образ Героя для «Підземелля і Драконів»?

Ігромаг: Локалізації ігор на 2020 рік

Міконіди

Апокрафтика: Міконіди

Підписатися
Повідомляти про
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Нам до вподоби Ваші думки, будь ласка, прокоментуйте :)x
()
x
Догори