Андрій Ворон: Verge of War — космоопера з України

Verge Of War
📜 Verge of War

Verge of war — це космічна опера, народжена в Україні. На сьогодні в активі повноформатна настільна гра, низка оповідань і ціла гора планів та матеріалів, що продовжать розширювати та поглиблювати Всесвіт.

Спочатку було слово. І слово це було друкованим.

У фундаменті будь-якої гри лежить історія, літературний Всесвіт, герої, події, легенди та загадки. І звісно космічна опера Verge Of War має цілісеньку прірву визначних події та загадкових куточків. То що ж це за світ?

За людським літописом події відбуваються у відносно не далекому майбутньому. Року 2232. Більшість сучасних вийшли у космос у часи коли раса Асгарів вже була давньою. Асгари — це давня та могутня раса, з неймовірним рівнем технології, який і досі сприймається як магія. Вони утворила Галактичну Раду Світів та дали всім молодшим расам закон. Можливо були ті кого така ситуація не влаштовувала, але імена цих сміливців не збереглися історією. Як не відомі і інші раси, що були ровісниками чи старшими за Асгарів. Решта ж призвичаїлися запропонованого устрою. І все йшло добре. Держави розвивались, планети колонізувались, а торгівля росла та квітла. Звісно були локальні сутички та конфлікти, бо всі живі істоти схильні до конкуренції. Та варто було полум’ю конфлікту розгорітися як приходив флот Асгарів і розводив діточок по різних кутках.

Але одного дня в Галактиці почали зникати зірки. Вони не вибухали, а саме щезали. Тоді Асгари, не пояснюючи нікому нічого, позачиняли усі посольства, відкликали усі кораблі та перестали допускати відвідувачів до своїх колонії. За кілька років криза минула. Але посольства Асгарів так і залишилися зачиненими і лишень андроїди, могутні гекайтохантейри та дисципліновані атланти підтримували власність у належному стані чекаючи на повернення господарів. Лишень одного разу посол асгарської раси, леді Афіна, виступила перед Радою Світів. Вона окреслила чималий шмат Галактики, саме те місце де зникали зірки, і суворо заборонила туди літати. Більше Асгари залу Нарад не відвідували. Але страх перед могутніми живими богами лишився і тримав інші раси в означених межах.

Так йшло доки в галактиці не сталася чергова колізія. Невеличке зіркове скупчення було поглинуте нашою Галактикою. Не значна подія для галактики, але катастрофа для скупчення та його мешканців. А жила там раса Сейтів — невеличких сірих гуманоїдів з великими очима та слабенькими тілами. Галактика дуже велике місце і тут легко знайти собі кілька планет для життя. Але у себе в скупченні могутні телепати Сейти були домінуючою силою. І стали вони такими в першу чергу за рахунок хитрості. Опинившись у велетенській галактиці Сейти почали прислуховуватись та дізнаватись як живе світ. Їх прийняли до Галактичної Ради Світів і розказали про статути та закони видані Асгарами. Звісно тих хто звик домінувати це не могло влаштовувати тим більше, що багато сотень років Асгарів ніхто не бачив. А деякі діячі почали взагалі сумніватись у тому, що Асгари колись існували. Тим часом Сейти спровокували конфлікт з найслабшою з рас Ради — Триклонцями. Колишні пестуни Асгарів виявилися не готові опиратись агресору. Звісно Триклонці поскаржились в Галактичну Раду Світів. Рада висловив занепокоєність. Деякі представники висловили навіть глибоку занепокоєність. Тож конфлікт наростав, а Асгари мовчали. І тоді решта рас вирішили, що теж можна. І застарілі претензії та затамовані образи вирвалися на зовні. Королівства птахоподбіних Кйа втілювали свої амбіції. Комуни чотирируких велетів Елтофа мали розширювати свій життєвий ареал. Кочівники Скраги убезпечували торгові шляхи та усувати конкурентів. Корпорації Рунгарів утворювали буферну зону безпеки навколо своїх світів. А рештки кланів триклонців шукали шлях помсти кривдникам. І звісно війна та хаос стали плідним ґрунтом на якому розквітлі цілі піратські імперії та анклави.

Мапа галактики змінилась до невпізнання. Деякі раси зникли цілком. Інші підпали під контроль сильнішої нації. Та врешті решт встановився паритет сил. Раси застигли на межі не наважуючись зробити наступний крок, бо він обернеться крахом для надто нестриманого. Але смак експансії надто сильний та ще Галактикою ширилися чутки, що колись давно у Асгарів сталася громадянська війна і вони використовували якусь страшну зброю що знищувала зірки. І потягнулись експедиції до забороненого сектору шукати ту зброю. І більшість з них зникли. Але інші знайшли… Людей. В свої ізоляції розвинулися у повноцінну зоряну цивілізацію з тисячами колоній і кількома державами та власними конфліктами. І від такої знахідки навіть Асгари повернулись з ізоляції.

З цього моменту і починається дія основних оповідань книжок, а також настільної гри. Шлях не був простим і багато було роботи в стіл, але на сьогодні широкому читачеві доступні з два десятки оповідань та новела “Світанок”. Події новели розповідають про перші кроки людства у великому космосі, а власно політ до тернарної системи Центавра. Цю книгу можна знати в магазині yakaboo.ua. Прямо зараз іде робота над компіляцією оповідань в збірку. А також над повноцінними романами, що розкриють момент першої зустрічі людей та прибульців. Тож скоро буде чим вас потішити.

Твоя черга кидати кубік

Розбудова таких світів як Verge Of War займає чимало сил та часу. А хочеться втілити, отримати річ яку можна потримати. І так з’явилась ідея створити настільну гру. Але не просто гру повноцінний варгейм який дозволяє, буквально, прийняти учать у подіях, що розгортаються в галактиці. І реально вплинути на них. Так почався процес створення вже гри.

Тут маю трошки відійти від основної розповіді. Більшість українців при згадці настолок уявляє те що на заході зветься Desktop Game (гра на полі). А Verge Of War саме Tabletop, себто Настільна гра. В чому різниця? Масштаб. У грі на полі все необхідне вкладається у одній коробці. Вони бувають маленькі та великі. Інколи навіть є додаткові коробки, але суть лишається не зміною — є коробка яка містить все необхідне для гри. Настільні ж ігри, часто їх ще називають варгеймами, більше подібні до шахів які займають цілий стіл. От тільки гравці грають не стандартним набором фігур, а самі обирають юніти для армії відповідно до правил. Гравці самі збирають та фарбують солдатиків своєї армії. А поле для гри обставляють за допомогою елементів, що відтворюють різноманітні ландшафти полів бою.

От такий і Verge Of War. Гравці добирають армію та склад відповідно до своїх вподобань формують поле бою і розігрують один з кількох сценаріїв описаних у правилах гри. Але на цьому участь гравця у житті всесвіту не закінчується. Бо за результатами наративних кампаній та турнірів будуть формуватись результати тих чи інших конфліктів та те як буде розвиватись галактика. І в цьому наша гра є унікальною по справжньому. Бо те що роблять гравці, ті результати яких вони досягають все це лишають відбиток у Всесвіті.

Другим унікальним моментом посеред усіх подібних ігор стала наявність фракції піратів. Саме як окремої ігрової сили. Так навіть для нас це стало сюрпризом. Є багато різних ігор подібного жанру, проте ніде не було окремої фракції піратів. Під-фракції були, окремі герої і підрозділи найманців, але не фракція. Пірати звісно не рівня лінійним війська. Але те що вони збірна солянка усіх рас та технологій робить піратські банди небезпечними та непередбачуваними супротивниками.

Наступним винаходом який ми втілили у настолці стали так звані Free Pose моделі. Основна сила на полі міжзоряного — важка піхота і саме моделі важкої піхоти ми зробили так що їх можна збирати у майже будь-якій позі.

Так само і на полі бою ми прагнемо дати гравцям максимальну свободу. Тож створили динамічні та прості правила. Які доволі легко зрозуміти навіть без досвіду гри у вар гейми. Та в систему закладено багато інструментів що дозволяють розширювати свій стратегічний арсенал і пробувати різні підходи.

На сьогодні в нас доступні чотири ігрові фракції: агресивні Сейти, жахаючі Люди, могутні Асгари та злобні Пірати. Кожна з фракцій має три основні гілки побудови армії, що відображають певні особливості у ведені бойових операцій. В планах у нас довести кількість ігрових фракцій до 11 виводячи кожен рік по одній за допомогою кікстартерів.

Шлях має тривати

Розробка ігрової системи — це складний та недешевий процес. Розробка мініатюрок, ілюстрацій та просування продукту — це все потребує ресурсів, сил, а головне грошей. Ціна розробки однієї фігурки може доходити до тисячі доларів. А на кожну фракцію таких фігурок треба хоча б десяток фігурок. Тож краудфандингова платформа на кшталт кікстартеру — прекрасний інструмент. І не тільки збору грошей. Також це дуже зручний спосіб розказати про ваш продукт на ринку. Світ дуже велике місце і аби вас помітили треба кричати дуже голосно. Також кікстартер дуже зручний спосіб набрати базовий пул клієнтів.

На сьогодні ми маємо в активі два успішних кікстартери Звісно набивши певних шишок та проблем. Але висновки було зроблено і можемо розраховувати, що наступні кампанії збережуть ту позитивну динаміку, що маємо зараз.

Найближчим часом ми почнемо підготовку до чергового кікстартеру, який виведе на поле бою наступну расу. Бо кризи та проблеми приходять і ідуть, а розробку зупиняти не можна ані на мить. Тим більше коли штовхаєшся на ринку з активними та агресивними гравцями. Але якщо ви не збираєтесь захопити світ нащо ставати з ліжка? Так наш ринок – це увесь світ, свої мініатюрки ми вправляємо по всьому світу і відвідуємо міжнародні форуми. І тільки так і можна діяти сьогодні бо світ стає дедалі більш глобальним і остання криза лишень підтвердження цього.

Тягу на повну

Я вже згадував про книги та Кікстартер. Але це звісно не все.

Також цього року планується вихід простої настільної гри про битви лицарів у світі Verge Of War. Ця гра буде моделювати турнір, в якому б’ються важко броньовані піхотинці різних рас.

Є в планах і комп’ютерні ігри по Всесвіту, але це поки віддалені плани. До яких ще треба дожити, бо ресурсів і рук на все не вистачає.

Тому поки що ми зосередженні на двох базових складових — книжки та настільні ігри. Будуть і нові історії, і нові раси, і кампанії і головне активніше залучатимемо спільноту гравців до розбудови всесвіту. Бо всесвіт Verge Of War величезний і містить чимало таємниць та темних кутків. Тож до зустрічі.

Інші публікації

Андрій Ворон: Verge of War — космоопера з України

#безцензури: «Арчі. Том 3»

Андрій Ворон: Verge of War — космоопера з України

#безцензури: «Монстриця. Том 2: Кров»

Андрій Ворон: Verge of War — космоопера з України

#безцензури: «Сила коміксів»

Андрій Ворон: Verge of War — космоопера з України

#безцензури: «Напролом/Lockout, 2012»

Володимир Єшкілєв

Зоряна Фортеця: 42 фантасти про Неймовірне, Літературу і Все Інше — Володимир Єшкілєв

Mangua 10 cover

MANGUA X: Бетмен та Марвел в аніме або Надприродні Черепашки-Ніндзя Трансформери

dark nights death metal

“Dark Nights: Death Metal”: трейлер та OST

Андрій Ворон: Verge of War — космоопера з України

#безцензури: «Ісола. Том 1»

Світлана Тараторіна

Зоряна Фортеця: 42 фантасти про Неймовірне, Літературу і Все Інше — Світлана Тараторіна

Андрій Ворон: Verge of War — космоопера з України

#безцензури: «Щоденник 3»

Андрій Ворон: Verge of War — космоопера з України

#безцензури: «Місто гріхів 2. Жінка за яку варто вбивати»

Паперовий звіринець

Відгуки та й отаке: “Паперовий звіринець та інші оповідання”

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Догори