Максим Карповець: B.P.R.D. Hell on Earth. Volume 1

📗 B.P.R.D. Hell on Earth. Volume 1
 

Продовження серії відразу з того місця, звідки вона закінчилась.

Отже, великі монстри атакують великі міста, таємний культ жаб нікуди не зник, тому із цим треба щось робити. Кейт Коріґан далі очолює Бюро, хоча її поведінка часто далека від зваженої та раціональної. Вона вперта, імпульсивна й готова йти до кінця. Поруч Ейб, мій улюблений персонаж, холоднокровний (як рептилія) і відсторонений (як філософ). Нікуди не зникли й нові характер, як-от Панья, тисячолітня жінка-мумія (чи навпаки) зі своїм психотелепатичним даром.

Щодо самої історії, то центральним елементом тут є поява загадкової дівчини Фенікс із купою талісманів, тату та неформалів, які слідують за нею від міста до міста. Вона може відчувати й передбачати появу чудиськ і взагалі володіє якимось внутрішнім баченням речей. Зрозуміло, що Бюро зацікавиться нею, але зустріч виявиться не такою простою як могло би здаватись. Мені ця героїня взагалі нагадала Ліз Шерман, принаймні на пізніх етапах її біографії. До речі, про неї теж не забули в сіквелі, тому, здогадуюсь, її роль ще не зіграна до кінця.

Далі ця арка обривається невеличким ван-шотом, а потім продовжується вже аркою “Росія”. Загалом, непогана арка із цікавим концептом і появою нового персонажа Йосифа, але мені все не вистачає повного занурення, відчуття незбагеного й загадкового, чим завжди характеризувались попередні томи. У цій арці ключова роль належить Кейт та Йогану Краусу (тут взагалі цікаво, адже Міньйола вже давно обігрує протистояння між німцями й росіянами, повноцінними, до речі, акторами як у війні, так і її наслідках), які є чудовими партнерами. Важливо те, що це розширює масштаб катастрофи, показує справді її глобальні наслідки для усіх країн.

Щодо нових художників, то тут у мене неоднозначне враження. Неакуратна, штрихова манера Гея Девіса багатьох відштовхує, але я вже звик до неї, хоча не є прихильником такого стилю. Зловив себе на думці, що наявність багатьох ліній, штрихувань просто зашаровує кольори, глушить їх, тому цей “шкрябіт” на фоні тексту утворює невеликий дискомфорт. Натомість Тайлер Крук працює акуратніше, чітко обмальовуючи форми, не додаючи нічого зайвого. Прекрасний художник для колористів! Однак у мене не виникло відчуття захоплення, як це було у “Окрузі Героу”. Таке враження, що йому дали надто мало часу для роботи, тому й відчувається простота й поверхневість малюнку, який часто просто не зачіпає.

Підсумовуючи, я радий повернутись у всесвіт. Радий зустріти улюблених персонажів і спостерігати за розвитком катастрофи й тим, як усім доведеться із усіх цим розгрібати. Можливо, тут нема тієї атмосфери, загадковості й аури, що була в циклі про жаб, але це ще досі цікаво й захопливо читати.

Популярні публікації

Інші дописи за темою

Максим Карповець: B.P.R.D. Hell on Earth. Volume 1

#безцензури: «Династія М»

Максим Карповець: B.P.R.D. Hell on Earth. Volume 1

“Понад хмарами” — анонс манґи від Lantsuta

Максим Карповець: B.P.R.D. Hell on Earth. Volume 1

“Кода” — анонс від видавництва Боривітер

Максим Карповець: B.P.R.D. Hell on Earth. Volume 1

Третя Паралель: Анонси мальописів на 2021

Максим Карповець: B.P.R.D. Hell on Earth. Volume 1

Чі. Життя однієї киці. Том 1

Максим Карповець: B.P.R.D. Hell on Earth. Volume 1

2021: Що чекати від Lantsuta Publisher?

Максим Карповець: B.P.R.D. Hell on Earth. Volume 1

#безцензури: «Енергоморфні могутні рейджери / Підлітки-мутанти черепашки-ніндзя»

Ісола Том 1

Ісола — екзотичне трайбал-фентезі

Максим Карповець: B.P.R.D. Hell on Earth. Volume 1

2021: Що чекати від Vovkulaka?

Максим Карповець: B.P.R.D. Hell on Earth. Volume 1

#безцензури: «Одна весна в Чорнобилі»

Максим Карповець: B.P.R.D. Hell on Earth. Volume 1

#безцензури: «Таємне вторгнення»

Музична скринька. Том 1: Ласкаво просимо в Пандорію

Музична скринька. Том 1: Ласкаво просимо в Пандорію

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Догори