Таверна Чванлива Чайка: Класи D&D. Чарівник

Чарівник

І тобі Елдріч Бласт! І тобі Елдріч Бласт! І тобі Елдріч Бласт!
ВСІМ по Елдріч Бласту!

Таверна Чванлива Чайка

Зміст

Вітаю вас, мандрівники, так, знову старий Венсавр та його пухнастий помічник будуть розказувати усілякі байки. Сьогодні ми з вами розглянемо адептів різноманітних шкіл магазин — чарівників.

У світах D&D є безліч магічно обдарованих істот. Деякі з них володіють магією на підсвідомому рівні. Дехто черпає силу від богів. А є ще й чарівники, які роками вивчають формули магічних многочленів, відточують дивакуваті рухи руками та відбирають рідкісні інгредієнти, щоб шмальнути в когось вогняною кулею і споглядати на цей палаючий хаос, поїдаючи попкорн. Дивись не подавись, клятий психопате!

Хоча я особисто і не  долюбляю чарівників, але мушу визнати що з ним рідко буває нудно. У їхньому магічному арсеналі завжди знайдеться щось особливе: від звичайної ілюзії до маніпуляцій часом та простором. І всього цього вони досягли своїми власними силами та нездоланною жагою до знань. І хоча більшість чарівників не тягають залізо, а присідають тільки щоб скинути зайвий баласт, недооцінювати їх не варто. Та досить простих балочок, давайте поглянемо, на що справді здатні чарівники.

Що ж та чарівник без книги заклинань, чи не так? Все що їм відомо про магію та як маніпулювати сією усюдисущу енергію, вони записують у цю книгу. Окрім вивчення нових заклинань на кожному рівні, вони також можуть розібрати те що записано на магічних сувоях інших чарівників. То ж не поспішайте використовувати той скуйовджений свиток, що випав із неживого ельфа у підземеллі некроманта, нехай ваш маг перепише його особливості собі у книжечку.

Заклинання

Магічне відновлення

Один раз в день, перечитуючи свою збірку заклинань під час короткого відпочинку, ви можете відновити частину своїх використаних магічних слотів.

Майстерність заклинателя

Ви настільки навчилися використовувати деякі заклинання першого другого рівнів, що можете їх виконувати необмежену кількість разів, не витрачаючи свої магічні слоти

Фірмові заклинання

Досягнувши 20-го рівня, Ви зможете жбурляти ще двома, але вже більш потужними заклинаннями, не витрачаючи магічні слоти. Що правда, після їх використання доведеться завершити короткий відпочинок.

А зараз найцікавіше.

Магічні традиції

Магічні традиції — це по суті своїй школи магії. Вам потрібно буде обрати одну із восьми шкіл, кожна з яких використовує різні напрямки та методи вивчення магії.

Школа видозміни

Змінювати енергію та матерію для вас стільки ж просто, як для звичайної людини дихати. Деякі учні цієї школи люблять пожартувати, тому частенько перетворюють людей на пацюків. До особливостей цієї школи входять алхімічні перетворення предметів, можливість перекидання у тварин та створення каменів видозміни, які дають різні цікаві здібності тим, хто їх тримає при собі.

Мала Алхімія

Ви можете тимчасово змінити фізичні властивості предмета, зробленого з дерева, каменю, заліза, міді або срібла на один з цих же матеріалів. Відтепер кам’яні двері та залізні ланцюги для вас не проблема.

Камінь видозміни

Тепер ви можете створити камінь видозміни. Істота, яка тримає цей камінь при собі, зможе бачити в темряві, стати швидшою або отримати опір до ушкоджень вогнем, електрикою, звуком, кислотою або холодом.

Перекидень

Один раз на день ви зможете використовувати заклинання поліморфне, витрачаючи магічні слоти. Щоправда, націлене це заклинання може бути тільки на себе, а перетворитися можна у звіра із показником небезпеки не вище одиниці.

Геній видозміни

Висмоктавши всю вкладену вами чакру в камінчик-видозмінчик, ви можете перетворити один не магічний предмет в інший, зняти всі ефекти прокльонів, хвороб і отрут з однієї істоти, повернути одну істоту до життя або намастити згідну істоту усілякими кремами проти зморшок та візуально її омолодити.

Школа чарів

Створювати предмети та істот з повітря ‘— ось ваше покликання. Силою думки викликачі здатні призвати різних істот, миттєво телепортуватися на великі відстані чи наводити туман на поле бою.

Малі чари

Ви можете створити будь-який не магічний предмет невеликих розмірів, який ви бачили раніше.

Безпечне переміщення

Телепортація на 30 футів це тепер реальність. Як варіант, ви можете скооперуватися зі згідною істотою у цій зоні аби помінятися з нею місцями.

Фокусовані чари

Зосереджуючись на заклинанні Школи Виклику, ваша концентрація залишається непохитною, навіть якщо вас боляче штрихають мечами.

Надійний призив

Всі викликані або створені вами істоти отримують 30 пунктів тимчасового здоров’я.

Школа Віщування

З віщунами все досить просто. Хочете дізнатись про минуле, сьогодення та майбутнє — тоді ця школа магії для вас.

Знамення

Ви починаєте бачити проблиски майбутнього. Після тривалого відпочинку зробить 2 кидки к20 та запишіть результати. Тепер ви можете використати ці показники для себе чи іншої істоти — для кидків атаки, рятунку або перевірок характеристик. Наприклад, викинувши одиницю та двадцять, ви зможете в будь-який момент нанести критичний удар, а ваш ворог отримає одиницю на горіхи.

Експерт віщування

За використання заклинання другого рівня або вище ви автоматично відновлюєте один уже витрачений магічний слот на порядок нижчий від використаного.

Третє око

Ви знаєте та бачити набагато більше, ніж здається іншим, і можете обрати один із наступних бонусів після довгого відпочинку. Велике усвідомлення дозволить вам читати на будь-яких мовах. Бачення невидимого показує невидимих істот і невидимі предмети в межах до десяти футів від вас. Ефірний погляд дозволить вам бачити фірми площину. Ну і ще й темний зір, який дасть вам здатність бачити у темряві.

Велике Знамення

Теж саме, що і звичайне Знамення, тільки замість двох кубиків ви кидаєте три.

Школа Евокації

Магія, якась створює могутні стихійні ефекти, такі як крижаний холод, пекуче полум’я, гучний грім, тріскотливі блискавки та їдка кислота — ось чим живе і дихає адепт Школи Втілення.

Висікання Заклинань

Ваші вогняні кулі та інші зональні заклинання тепер можуть мати безпечні ділянки всередині зони ураження, щоб не обсмалити нещасного тверґа, який підійшов надто близько до епіцентру вибуху.

Перевантаження

Зосередивши весь свій руйнівний нен на одному заклинанні п’ятого або нижче рівня, ви може заподіяти ним максимальних ушкоджень. Проте, якщо використати перевантаження повторно без завершення тривалого відпочинку, у вас почне плавитися мозок і ви отримаєте до біса багато ушкоджень надкритичною енергією.

Школа ілюзії

Адепти школи ілюзій добре знаються на магія, яка обманює почуття, затьмарює розум і дурить всіх довкола. А деякі ілюзіоністи є трюкачами, які використовують свої заклинання у виставах. Інші більш зловісні майстри обману використовують свої ілюзії, щоб лякати і обманювати інших для власної вигоди.

Ілюзорна копія

Відчувши небезпеку, ви можете створити ілюзорну копію себе самого, щоб спантеличити ворога та вберегти себе від однієї його атаки.

Ілюзорна реальність

Будь-який неживий немагічний об’єкт, який є частиною ілюзії, ви зможете зробити реальним на одну хвилину. Наприклад, створити ілюзію моста через розлом і тримати його реальним, доки ви не перейдете на іншу сторону.

Школа Некромантії

Школа некромантії вивчає все, що стосується життя, смерті та нежиті. Викачувати життєву силу з ворогів та піднімати мертвих — це не так уже й погано.

Похмурі жнива

Один раз за хід, коли своїми заклинаннями ви вбиваєте живу істоту, ваше здоров’я відновлюється.

Неживі раби

Купа кісток та мертві тіла відтепер ваші кращі друзі. Коли ви оживляєте одного мертвяка, ви можете підняти ще одного зомбі або скелета. А ще створена вами нежить має більше здоров’я та б’ється більш вправно.

Керування нежитю

Ви можете переманювати нежить, створену іншими, на свій бік і таким чином створити собі цілу армію скелетів, мумій і їм подібних. Розумніших мертвяків з інтелектом 8 та вище буде не так просто приручити, але вони набагато сильніші за звичайних зомбі.

Школа Огородження

Школа Огородження покладається на магію блокування, вигнання та захисту. Деякі телепні кажуть, що найкраща оборона — це напад, але адепти цієї школи розсміються вам у пику, почувши такий нонсенс.

Магічний Захист

Кастуючи заклинання Школи Огородження, ви можете одночасно з цим створити навколо себе магічну оболонку, яка візьме на себе певну кількість ушкоджень.

Проєкція Захисту

Тепер ваш магічний захист може поглинати атаки, направлені на інших істот.

Опір до Заклинань

Відтепер ворожі заклинання вам не страшні, адже ви робити з перевагою всі кидки проти їхніх ефектів. Та навіть якщо вас такі поцілили, опір до ушкодження від тих заклинань стане у пригоді.

Школа Причарування

За допомогою магією ви можете заворожити чи обдурити кого завгодно.

Гіпнотичний Погляд

Один ваш погляд, одне слово, одна посмішка   — і пуф. Істота стає причарована вами до кінця вашого наступного ходу.

Інстинктивне Причарування

Коли вас атакує ворожа істота, ви можете задурити їй голову та змусити її атакувати когось іншого.

Посилене Причарування

Намагаючись причарувати одну істоту заклинанням, ви також можете зробити його ціллю ще одну додаткову істоту.

Зміна Спогадів

Ця чудова навичка дає вам здатність примусити істоту забути про магічний вплив, який ви на неї наклали.

Фух. Ну, ось і все. Чарівники як вони є. Яка з магічних шкіл вам більше до вподоби? Пишіть у коментарях.

Популярні публікації
Дописи за темою
Тіньовий дракон

Апокрафтика: Тіньовий Дракон

Зомбіцид

Володимир Кузнєцов: Про те, чим саме крутий Зомбіцид – на прикладі однієї партії

Таверна Чванлива Чайка: Класи D&D. Чарівник

Апокрафтика: Як заповняти Лист Персонажа?

Червоний дракон

Апокрафтика: Червоний Дракон

Чарівник

Таверна Чванлива Чайка: Класи D&D. Чарівник

Таверна Чванлива Чайка: Класи D&D. Чарівник

Таверна Чванлива Чайка: Класи D&D. Чаклун

Театральні декорації

Апокрафтика: Театральні декорації

Таверна Чванлива Чайка: Класи D&D. Чарівник

Таверна Чванлива Чайка: Класи D&D. Слідопит

Крила

Ігромаг: передзамовлення “Крила”

Зелений дракон

Апокрафтика: Зелений дракон

Кілоґеймс

Kilogames: оновлення планів з локалізації ігор на 2020 та 2021 роки

Таверна Чванлива Чайка: Класи D&D. Чарівник

Ігромаг: Локалізації ігор на 2020 рік

Підписатися
Повідомляти про
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Нам до вподоби Ваші думки, будь ласка, прокоментуйте :)x
()
x
Догори