Володимир Кузнєцов: Про те, чим саме крутий Зомбіцид – на прикладі однієї партії

Зомбіцид

От чесно кажу – я не є великим поціновувачем зомбі-горору. Не дивився численні сезони «І мертві йдуть», не захлинався в схваленнях «Потягу до Пусану» та «Королівства», не фанатію від культових робіт Джорджа Ромеро, навіть у Resident Evil грав здебільшого школярем, ще в ті самі перші дві частини, а нині, якщо порівнювати два стовпи сурвайвал-горору то моє серце безумовно віддане Silent Hill. Але.

Серед настілок зомбі-тема теж увагою не обійшли – існує люта купа його втілень у картоні та пластику, від стьобних та кросоверних, до жахливо серйозних та драматичних (як-от пре потужний Dead of Winter, наприклад). Утім більшість спекулює, в принципі, на тих самих тропах. Але.

Але є «Одна гра, щоб правити ними усіма» – і ця гра – Зомбіцид, який нині розрізся у окрему собі франшизу, з трьома «сезонами» (читай – номерними частинами) у основній грі, двома іграми у фентезі-світі і однією – у космо-фантастичному. Звісно, з купою допів до кожного зазначеного. І та популярність – вона не лише про «коробки з пластиком», себто видання з величезною кількістю мініатюрок, що виглядають бомбезно на вашому столі, які можна фарбувати й влаштовувати шов-кейси в соцмережах. Зомбіцид крутий саме своїм ігроладом. І зараз ви зрозумієте чому))

Тож, ще один день з життя на інфестованому зомбі-орками прикордонні. Малий загін вцілілих забрідає у покинуте поселення, де випадково натрапляє на лігво орка-некроманта. Загін намагається пробратися всередину, щоб дізнатися більше про епідемію, що косить орків та її причини – бо є підозра, що без некромантів тут не обійшлося. Будівля закрита чарами, тож треба відловити некроманта й забрати в нього чар-ключ. Але то, бляха, не легко, а зелені не мертві, привернути шумом та свіжиною, все щільніше стягують кільце навколо містечка і все більша їх кількість блукає вуличками. І спочатку все наче йде непогано – вцілілі спромоглися знайти покинуту арту на домінуючій висоті, і почати масово відстрілювати зелень осколково-фугасними) Але вороже офіцерьйо (вибачте, некроманти) швидко второпало, звідки їм прилітає, і кинуло окрему хвилю просто на позиції арти. Аж трьом бійцям з шести довелося стати в зарубу, стримуючи навалу, щоб арта могла і далі збирати свої смертоносні жнива, тоді як у містечко, де майже не лишилося захисників, з протилежного боку увійшли основні ворожі сили, ще й підтримані з флангу важкою технікою (себто Мерзою, тутешнім босом, якого вбити вкрай важко, а йому вбити вцілілого – навпаки).

Двоє вцілілих глибоким фланговим обходом таки дісталися халупи некроманта, зняли печатку, висадили двері – і орда, що якраз минала повз, накрила одного, вмить розідравши на малі клапті. Друга розвідниця спромоглася втекти і заховатися, але протималася надовго – гоблінський загін здибав її і пошматував. Орда ж рушила далі – на звуки бійки біля арти. На той момент вціліли вже втратили там одного бійця – його відрізали від інших та зжерли. Троє вцілілих, оцінивши ситуацію, зрозуміли, що прорватися крізь натовп всі – не вийде – хтось має залишитися при арті та «розчистити» вогнем коридор для решти. Арта дала останній залп, перш ніж мерза дісталася артилериста – але цього разу фортуна була не на боці вцілілих – залп нікого не дістав.

Уцілілих лишилося двоє. Орда, рухаючись позицій до арти, на якусь мить утворила відносно «безпечний» прохід (цебто всього 4 до 1), в який увірвався Рольф, пошматувавши ворогів і пропустивши чаклунку Меґан. Та встигла прорватися, але самого Рольфа нагнала трійка гоблинів – що, взагалі-то, не мало бути проблемою, і як би він спромігся швидко їх розкидати, він нагнав би Меґан. Але… Гобліни затримали його достатньо, щоб основна орда встигла дістатися його. Співвідношення було десь 18 до 1.

Меґан спромоглася обшукати хатину некромантів і покинути поселення, тож формально – місія була виконана.

І так воно і відбувається. Кожен наступний крок вимагає цілковитої узгодженості, скоординованих дій, кожна помилка може коштувати життя – навіть якщо перед тобою всього один орк. І ти ніколи не знаєш, чи наступний хід не закінчиться там, що зелень заповнить мапу ледь не на три чверті. Кризовий менеджмент, у найкращому своєму втіленні. Ну і паралелі, які він викликає, гадаю, ви побачили)

Володимир Кузнєцов: Про те, чим саме крутий Зомбіцид – на прикладі однієї партії

Дописи за темою

Зомбіцид

Володимир Кузнєцов: Про те, чим саме крутий Зомбіцид – на прикладі однієї партії

Володимир Кузнєцов: Про те, чим саме крутий Зомбіцид – на прикладі однієї партії

Апокрафтика: Як заповняти Лист Персонажа?

Червоний дракон

Апокрафтика: Червоний Дракон

Чарівник

Таверна Чванлива Чайка: Класи D&D. Чарівник

Володимир Кузнєцов: Про те, чим саме крутий Зомбіцид – на прикладі однієї партії

Таверна Чванлива Чайка: Класи D&D. Чаклун

Театральні декорації

Апокрафтика: Театральні декорації

Володимир Кузнєцов: Про те, чим саме крутий Зомбіцид – на прикладі однієї партії

Таверна Чванлива Чайка: Класи D&D. Слідопит

Крила

Ігромаг: передзамовлення “Крила”

Зелений дракон

Апокрафтика: Зелений дракон

Кілоґеймс

Kilogames: оновлення планів з локалізації ігор на 2020 та 2021 роки

Володимир Кузнєцов: Про те, чим саме крутий Зомбіцид – на прикладі однієї партії

Ігромаг: Локалізації ігор на 2020 рік

Міконіди

Апокрафтика: Міконіди

Підписатися
Повідомляти про
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Нам до вподоби Ваші думки, будь ласка, прокоментуйте :)x
()
x
Догори